Wednesday, October 29, 2008

pero 2 tabla


5 comments:

Ozzy said...

i opet: fantasticno!

dzuka said...

mozete me slobodno mrzit, al meni se ovakav kolor nikako ne svidja. totalni overkil.

TOMI said...

stvar je, ja mislim, u tome sto su oba autora jaki! pored koloriranja, Desko je jak i kao crtac, a kolor kao takav je namjerno napravljen u dogovoru oba autora. vjerujem da je dodana jos jedna dimenzija u dubini kolora, jer je to katki strip. kada bi se kolorirao strip u formatu za npr. americke svescice onda bi trebao biti jednostavniji.kao sto rekoh, oba autora su jaki.
strip funkcionira vizuelno i kao crno-bijeli,i kao u koloru, ali svaki na svoj nacin.
meni se svidja!

MAZAART said...

Ne daj boze da mrzim ikoga ko rekne svoje misljenje, posebno se to odnosi na prijatelje za koje sam siguran da su dobronamjerni. Hvala za svaki izreceno misljenje, ni ja ni desko nismo nepogresivi na svu srecu.

Desimir Miljić said...

Sva je sreća, pošto ostaje samo još jedna tabla, da patnja neće dugo potrajati...